20080720

I´m back in the game!

Jag gör en så kallad comeback! Och den här gången ska jag inte tröttna.

Livet rullar på och idag började min semester. En efterlängtad sådan! Jag och Bryan har inte gjort någon nytta alls idag, han har pysslat med bloggen och jag har solat, bakat och lagat fläskfilé. Igår firade vi semestern genom att gå ut. Benny & Amir var också med. Vi började på Riche, gick sedan vidare till F12 där musiken var spännande, de spelade våran favorit "All night long" med Lionel Richie. Vi dansade oss svettiga och gick vidare till Berns källare som avslutade kvällen. Efter lite hamburgare och en taxiresa fattigare så somnade vi runt halv 7 imorse.


















Idag var det 2 år sedan min farfar bytte planhalva. Jag tror han har det fint där han är nu.
Adios

1 kommentar:

Anonym sa...

det tror jag också! fin blogg!