20080721

My blueberry nights.

Då har jag vaknat till min första semesterdag, Pengarna rullar in även fast jag inte jobbar! Jag klagar inte. Igår började vi se filmen "my blueberry nights". Den verkar väldigt vacker men Bryan somnade en bit in i halva så vi får se klart den nu istället.
Idag ska vi på lite utflykter. B.la. till "myrorna" i Ropsten som tydligen ska vara ett av dom bättre. Vi ska även fika med Amir och besöka Kiehl's. 
 
Såhär kommer min/vår semester se ut:
På tisdag åker vi mot Nybro, till Bryans familj. 
På lördag åker jag till Värnamo för att hänga med min familj och annat löst folk. Bryan kommer till oss på torsdag och på fredag drar vi till göteborg, där vi ska unna oss vardagslyx. Vi kommer som vanligt att bo på vårt favorithotell. På söndagen åker vi tillbaka till Småland och sen har vi en vecka ledigt till då vi ska ta dagen som den kommer och gå på ett bröllop. Jag tror att vår semester kommer bli väldigt lovely. 
 Det var jättelänge sen jag träffade Bryans familj + systerdotter på 2 år, så den här veckan ska jag kamma hem postern för "bästa moster", haha.

Jag bjuder på 2 bilder!


Trevlig måndag!

Inga kommentarer: