20080821

Jag är kär i en ängel!

Hej världen!

Jag är kär i en ängel. Han ser rakt igenom mig!
....................................................................








Idag är jag ledig. Emy kommer klocka 14. Då ska min nygräddade lasagne stå på bordet. Innan dess ska jag duscha, städa! och skicka in en ansökan.
  
 Igår efter jobbet så åkte vi till fridhemsplan och satt ute på en före detta skådis innergård, mycket trevligt. Jag gillar att jobba på NK mer & mer, det är gemytligt på något sätt. Alla hänger med alla. Mysigt. Bryan träffade även en Nybroit som han kände igen. Sen tog jag, Amir, Bryan & Benny t-banan till stan för att besöka "riche". Jag tycker det stället är trevligt jämt. Det är mitt ställe liksom. Alla pratar om att det är så svåra människor där, det stämmer inte alls! Vi träffade lite folk och satt mest & pratade om livet och om jobbet. Det var bra musik också. 
Efter ett bra tag kom kvällens "huvudgäst" Adam. Han flyttar till Tjörn i helgen för att plugga. Han är en fantastisk människa som vi har lärt känna genom Amir.  Han ska hänga i Stockholm hela höstlovet. Det ser vi fram emot. 
Igår kläckte Amir ur sig att han tycker att vi i vårt lilla gäng ska åka på en weekend i höst, det tyckte jag lät trevligt. Men sen kom det fram att han ville åka till Afrika. HAHA, på en weekend liksom.

Igår fick vi höra att vi är ett coolt par, som det alltid kommer att hålla emellan, för att vi ger så mycket av varann och att vi alltid hakar på saker. Inte sitter inne och degar jämt. Då blev vi väldigt glada! Tack.
Fast ibland degar vi också. He.





1 kommentar:

iDA sa...

Han e ju för fin den där Bryan och hans boys. Sweeta jag saknar dig och ser fram mot lördag!! och en sak till Ni ÄR ett coolt par, älskar er !!