20080916

Jag drömmer.

Godkväll!
 Nu närmar sig dagen sitt slut och jag ska krypa ner bredvid min man. Jag har inett ett förbud mot onyttigheter denna vecka, eller på helgen får jag "leva ut" liskom. Idag köpte jag dock en choklad fast med typ inga kalorier. Bra va! Jag ska även försöka powerwalka innan frukosten minst 3 ggr/vecka. Beror väl lite på hur mitt schema ser ut dock, men annars får det bli en kvällspromenix. jaja.

 Idag har jag arbetat & hängt om hela butiken. Det tog sin tid. Jag avslutade dagen med att fika på "vetekatten" med min syssling Sara. Mycket trevligt. En lugn tisdag med andra ord.

 Åh jag drömmer så mycket om att resaJapan, New York, Mexico, Paris står på listan. I vår blir det nog en liten tripp någonstans. Jag och min B! 
jaja. 

Höstens vill ha lista fylls på:



Klänning Monki, Leggings Lindex.

Godnatt Världen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh ja.. resa hade varit guld nu när man gått in i hösten.. man är så seg startad.. Ha en bra dag o vecka.. samma tänk som ja, rening på veckorna, fross på helgen..funkar sådär..haa. Puss.

Anonym sa...

Du får det att låta som att du är en tjockis.

iDA sa...

...och det är du absolut iNTE!!

Vill ni resa i den ordningen eller bara nåt av resmålen?? Jag vill oxå resa !! Ses snart wiih puuus