20080919

Nu faller mina ögon ihop.

Vilken lång dag! 
Den inleddes med en snabbrunda på stan. Vilket resulterade i en ny höst/vinter jacka från Weekday. Jag tog en extra stor storlek för mysgradens skull. Sen såg jag att mina skor ÄNTLIGEN kommit in på H&M. De börjar snart känna igen min röst efter all terror. Då var grejen den att skorna bara kom i storlek. 36, 38, 40. Plus att det var begränsad upplaga. Det släpptes ungefär 10 stycken var till 3 butiker i Stockholm, så jag är evigt tacksam att jag fick ett par! Skitsamma att dom är en storlek för stora. 
 
Efter det gick jag till huvudkontoret och hade möte om hur jag mår. Vilket var jättebra, för nu vet de att min mage är en katastrof och att jag behöver struktur. Sen har jag jobbat fram tills 20:15. Då mötte jag upp min man och vi gick till "riche" för att hänga med lite folk. Det var tjockt med människor så de andra gick till en fest som "nudie" hade, medans vi stannade kvar och lyssnade på bra musik.

Nu har vi packat, Bryan sover och jag har fixat lite inför att min bror ska komma och sova hos oss i 10 dagar. Det ni!! 
 Imorgon jobbar jag bara 4 timmar sen beger vi oss mot flyget & åker till Nybro. Fantastiskt skönt ska det bli att hänga i Småland i helgen. 
Nog babblat om mig. Kanske bloggar jag under helgen, eller så gör jag det inte. Jag kanske läser min senaste bok av Marie Jungstedt i stället.

Nedan ser ni mina fynd. Observera att det gråa som är i fickorna på kappan inte hör dit. Det är en halsduk som jag korvat in mig i bara. Typsiskt.




Trevlig helg!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grym jacka o ännu mer grymma skor.. Ha nu en mysig helg o det vackra vädret... mys runt i din kappa... Puss

Anonym sa...

Älskade dotter! Som vanligt kommer du att göra succe`i dina kläder.Gatlopp rekommenderas dock icke i de skorna! Love