20081013

Ny vecka!

Jag är så trött. Jag skulle på riktigt kunna sova konstant hela denna dagen.
Jag hade ingen lust att gå upp, inte för att jag lider av någon depression utan bara för att jag fick mersmak på helgen. 
 Igår när vi var lediga tillsammans var vi på moderna museét, såg en utsällning om Los Angelses från 60-talet. Vi köpe även en "andy warhol-planch", efter det gick vi ute i det härliga höstvädret och avslutade med en varm choklad på ett ute café. Underbar söndag! Nu ska vi besöka mer museéum när vi är lediga.
 Sen kom vi hem, lagade mat, åt paj, fixade här hemma och somnade i soffan. Skön söndag med andra ord. 
 
Jag är lite avis på mina päron i nuläget. Pappa är på rundresa i Asien på affärer & mamma åkte till Barceon idag på kulturresa med sina vänner. Härligt Men vi ska iallafall till Småland på fredag och mysa med nära & kära. Jag är nämligen långledig. Lovely!

Nu ska jag piffa, sen väntar utvecklingssamtal med the boss.

Veckans planer:
måndag: jobb
tisdag: Mercha butiken, frida kommer hit på scones
onsdag: möte, jobb
torsdag: möte, jobb, Grill
fredag: LEDIG, mot Småland, YE

puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän. Hoppas allt är bra. Jag är nyss hemkommen efter en kväll/morgon me far min. Åkte me han igår. skönt o bara få njuta lite me ett päron. Såg att du ska till vmo i helgen. ja ska snabbt hem, för klippn o synundersökn m.m. men om vi hinner ses fre el lörd så hade det ju varit kul. Ha en bra dag.puss.

Anonym sa...

hotellet som funkar i ett par dar bästa är ändå mat o dryck gratis...kram enjoy
http://www.riu.com/index.php?hotel=2001