20081021

Småland ger mig energi!

Då var man i Sthlm igen, tiden gick väldig snabbt hemma. Det harvarit fantastiskt skönt att vara hemma. Vi har ätit gott, promenerat, varit på gospel-konsert (mycket bra). Sen åkte Bryan i söndagskväll så då fick ja lite ensam familje-tid. Då var vi hos farmor, promenerade ännu mer, gjorde stan & åt middag hos mormor&morfar. Jag är verkligen tacksam att jag har en sån fantastisk relation med mina nära&kära. De är så snälla och jag uppskattar allt dom gör väldigt mycket. Tack!

Jag har ju inlett ett köpstopp, mot kläder alltså.
Men i helgen var vi på secondhand &  då hittade jag en fantastisk svart trench-coat för 60 kr, så himlans fin & kassisk. Den fick följa med mig hem. Igår när jag & mamsi gjorde stan tyckte hon jag behövde ett par rejäla skor, typ "jodpurse"eller "mc-stövlar". Så det blev dom sistnämnda, tack mamsi!





Så idag är min sista lediga dag. Jag ska packa upp, handla grönsaker, åka till stan, laga mat  hänga med mina guys här hemma.

Veckoplaner:
Tis:hemmakväll
Onsd:jobb, äta ute med jobbet
Tors: ledig igen, städa, fixa
Fred: jobb, 
Lör: jobb, sova hos frida & ha thai helg
Sön: jobb, 


1 kommentar:

B sa...

Det var en härlig helg!