20081122

Åh det är snö!


Idag när jag öppnade ytterdörren så möttes jag av massor av snö. Så vackert! Det är så mycket ljusare ute nu. Hoppas snön stannar till jul, kan någon se till så att den gör det?

Idag har varit en lång dag. Började dagen med möte kl. 0830, därefter följde jobb i 7 timmar. Men en rolig dag trots det!
Ikväll myser vi mest. Vi var bjudna på inflyttings-fest men hoppade den, eftersom vi är lite krassliga i kroppen. Så efter jobbet mötte jag upp Bryan vid Ica och handlade lite godsaker inför kvällen. Sen strosade vi hem i snön. Och nu har vi ätit hemmagjorda hamburgare med tillbehör. Snart ska vi dricka glögg och se en ny film "Burn after reading".
 Vi har en riktig myskväll och det känns härligt!

Jag har unnat mig en päls-mössa idag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh min vän..snö,jag vill ha!!! jag är som ett litet barn. men jag lever på västkusten o får aldrig njuta detta ljuvliga.. här är det tjejhelg me erika o hillevi.. mkt mat, fika, utflykter, vin och massa prat...ja, lisa ha fått barn, som tengren,en v(w)ilmer.. nu ska jag sova.. eller borde.. puss E

B sa...

Det är en väldigt fin mössa, du har skaffat dig.

Anonym sa...

Ni är så söta du och din man. Måste vara sveriges stiligaste par.