20081212

Anders Bagge!

Anders Bagge, vilken man! Jag gillar honom som bara den. Han ser sådär galen ut, fast på ett positivt sätt. Han verkar ta livet med en klackspark. Gillart!
Det har ju skrivits mycket i tidningarna om hans panikattacker, och på något sätt gillar jag honom ännu mer om han lider av det. 
    Man kan tro att jag är en av tjejerna i publiken i IDOL som skriker, svimmar och dör. Men det är jag inte. Men jag kan inte hjälpa det, jag gråter varje gång någon vinner denna halv-knäppa tävlingen. Jag blir så glad i kroppen. Särskilt idag när Kevin vann och han hoppade runt som en boll och skrek. Jag blir så glad när någon brinner för något och så slår deras drömmar in. Sen kanske det blir en starkare effekt av att Globen är fyllt med 14000 galna människor som skriker, en jury som gråter och en pojkvän som blir lite rörd.
   Så ser alltså en fredag ut hemma i Enskede! Inga konstigheter va. Jag konstaterar att jag är en överkänslig typ helt enkelt.

jaja.
Nu ska jag sova i min killes famn & lyssna på regnet som smattrar (var tog julkänslan vägen)?
 
Imorgon ska vi köpa gran, klä granen, se Lucia i gamla stan, dricka glögg hos Frida, gå på fest hos Offe&Oskar och avsluta på Spybar. En helkväll med andra ord.

Godnatt.

1 kommentar:

iDA sa...

Hade somnat igår...men jag trodde Kevin =)
Vi kanske ses ikväll då bejb....puss