20081207

Fläskläpp!

Igår var det lördag, det var en rolig lördag. 
Jag jobbade och sen åkte jag hem & switchade om snabbt. Sen begav vi oss till nyöppnade re:treat. Ett ställe på Valhallavägen 124 som erbjuder både frisör & massage! Där blev det lite mingel med Bryans trevliga arbetskamrater inpå småtimmarna.
Därefter rörde sig vissa hemåt, medans vi drog vidare till Spybar, jätteroligt! Mycket roligt folk och bra musik. Det var kul ända tills Bryan blev i extas över en låt & råkade ge mig en käftsmäll. Helt utan mening, men så kan det gå när man har roligt på golvet!  Efter det begav vi oss hemåt och fotade massa bilder! Resultatet ser ni här.

Nu ska vi bege oss mot galma stans julmarknad.
Adios










1 kommentar:

K sa...

jag antar att anonym kommentar var du. Jag åker imorgon kväll, framme i Bkk om 48h från nu..bäst, längtar