20081201

Min kille alltså.

Min kille är så himla toppen. 
Han vet att jag har haft en stressig dag och när jag kom hem från jobbet vid 21-tiden, så hade han redan gjort omelett till mig. Lunch tills imorgon och diskat! Visst jag tjatar lite på honom, men ändå. Känns som jag är adlig ibland. haha. 
 Det slog mig idag hur oerhört tacksam jag är över honom. Jag behöver inte göra så mycket när jag slutar sent eller är trött, då fixar han biffen. Vi ställer liksom upp för varann & jag gillar´t!

Fotograferingen gick jättebra idag. Såna här roliga fotograferingar ger mersmak!

Nu bjuder jag på bilder från helgens mys!















Todo-list:
tisdag: jobb, träffa jennie
onsdag: jobb, 
torsdag: jobb, hemmakväll
fredag: ledig, julbaka, 
lördag: jobb, fest/bio/riche?
söndag: ledig, julmarknad med min B

p.s om ni undrar vad som är utanför våra fönster, så är det plast. Det renoverar fasaden.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej min fina.. va ni har det underbart.. är såå roligt att läsa om dig o B...ha en mysig vecka i julens tecken.. visst är det underbart. idag äter jag godis som en gris... haha, så nu är det tom äckligt...gonatt puss

B sa...

There is no I in team!

Anonym sa...

va mysigt ni har det!Längtar efter er.Mamma

Karolina sa...

Bryan alltså. Jag är övertygad om att ni kommer hålla ihop för alltid, ni är liksom skapta för varandra. Det är bra skit, det.

Anonym sa...

Vad kul att fotograferingen gick bra! Finfina stolar ni har i köket.

Anonym sa...

Ååh pepparkakor, det ska jag baka imorn :)