20081204

Pappa behöver en datahacker!

godkväll!

Ikväll ska vi inte lyfta ett finger. Jag gillar den känslan. Vi ska se film och kura i soffan!
Imorgon är jag ledig, då ska jag baka julgodis.

Jag börjar känna mer och mer att det finns otroligt mycket snuskgubbar på NK. Idag var det en man på 50+ som visslade & jollrade. Men det är ju tydligen bevisat nu att män kan få "gubbsjukan" i en viss ålder. Nej fy säger jag! Vad tror dom?
Gå hem till era fruar och ligg av er!

Fast det finns många fina äldre män också. Idag var det en väldigt känd advokat inne i butiken, han verkade urskön. En sån där människa man skulle vilja stoppa ner i en ask och plocka upp när man är ledsen.

jaja.
ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad menar du?
Pappa

Annie sa...

Jag menar att du behöver en datanisse till hands därhemma ibland! hihi. puss