20090216

Give me!

Alexander Wang, Spring 09

Jag skulle kunna önska mig dessa skor tills imorgon kanske?
   Imorgon fyller jag år. Jag är ju en människa som älskar paket och har alltid gjort. Jag är fortfarande som ett barn. Jag sover dåligt på nätterna innan jag fyller år. Men detta året är det något annorlunda, jag är ganska lugn. Jag har inte vänt upp&ner på lägenheten för att hitta paket. Jag är lite spänd förstås men på ett lite mer behagligt sätt. hahah.
Jag fyller 24 liksom inte 8. Ha!

Veckoplanering:
mån: ledig. slappa, semlor med Anna på vetekatten
tis: ledig. fylla år! Karolina kommer på lunch.
ons: frukost med Tilda, jobba
tors: jobba, karolina, bryan & jag har veckans date på riche
fred: jobba, (vi har RODEBJER-aktivitet denna helg så kom förbi), fredagsmys
lör: jobba, bio
sön: jobba

Nu ska jag se Beck. I love them!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ahhh, imorgon är det din dag...ej att förglömma. Vi flög ner. allt va trevl, förutom att C blev sjuk... tråkigt. Svärmor fyller år på fre, så vi firade henne därnere.. Nu är det vardag och hemtenta, vilket är segt som katten... ucsh o fy, jag har dålig motivation. ha en mysdag. Puss

Karolina sa...

Yes, alltid en fin vecka när vi ses. Så sant. Underbart, underbart.