20090213

Idag kör jag 12 timmars pass!


Godmorgon!

Idag hade jag kunnat sova betydligt längre, men jag sov mer förra natten så jag tänker så.

Igår var vi på middag hos underbara Karolina. Det känns som vi har återfunnit varann på nytt. Nu har vi middagar oftare och hänger mer, me love!
Efter det gick vi till Riche, där var det mycket folk och gick sen vidare till en ny klubb på Berns, sådär tyckte jag. Hade hoppats på mer. Så riche vann!

Nu ska jag jobba 12 timmar, härligt!
Imorgon är det "alla hjärtans dag", då ska jag mysa med min man.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi! Din man frågade också om allergier och sånt idag. Jag ska försöka sammanfatta min mans allergiska besvär:
*nötter och mandel (men jordnötter går finfint)
*äppel (bakade i typ paj går bra, då försvinner syran)
*mögelost

JAG ÄTER ALLT. MED GLÄDJE.
Mysigt med parmiddag, det ska bli roligt att se hur ni har det.