20090217

Min dag!


Idag är det min dag. Än så länge är den helt fantastisk. Jag fick frukost på sängen (fast jag åt den vid bordet med B). Jag fick fler paket än väntat och smsen & samtalen ramlar in. Vad mer kan jag begära?

Jag har märkt att Bryan varit extra spänd inför min födelsedag och idag när han uppvaktade mig så fick jag ett kort där det stod att det kommer fler överraskningar. Men alla kommer inte idag. Förtår ni hur spänd jag är! Vad kan det vara? Mitt huvud går på högvarv!
En hund, en resa, en fest, opera, en förlovning, en lampa, en försäkring (haha), en konsert eller en teater? Ja ni hör ju.
Spännande är det i allafall.
Nu ska jag göra lunch, Karolina blir min gäst vid halv 1.

Här är min dag än så länge i bilder:









tack alla

6 kommentarer:

Anonym sa...

Än en gång ett HIPP HIPP HURRA och ett Stort grattis.. ha en underbar dag med din älskade.. förstår att du är nyfiken.. så roligt... fira vidare din dag..puss

Lindsy sa...

Grattis Annie, det verkar som att du blir väl uppvaktad av dina nära och kära. Godispåsen lockade nog mig mest måste jag säga. Kram, kram

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen du vackra!

Karolina sa...

Vill du ens ha en hund, älskling? Idag var bra.

Karolina sa...

Nu blir det jobbigt för mig om du får en hund. Klart du ska ha en hund.

Anonym sa...

Annie, du får aldrig aldrig lämna en karl med en sådan handstil.