20090321

The rings have arrived!




Nu har ringarna invigt våra fingrar. Känns fantastiskt. Jag gillar att vara förlovad. Jag rekomenderar det starkt. Är väldans lycklig!

.....

Idag har jag jobbat och känt mig sjuk. Så jag gick hem lite tidigare. Det var vår i luften idag och nu när jag tittar ut så skiner vårsolen. Det gör mig varm. 
    Något annat som gör mig varm är vissa kunder. Idag stannade jag och pratade länge med en mamma och hennes son på 1.5 år Och hon var så härlig. Vi började prata barn och hon var väldigt ärlig. Hon sopade inte under mattan att mammalivet är jobbigt ibland. Utan hon sa precis som allt var, hon berättade vilken omställning det är att få barn och att det är skittrist att göra sandkakor i sandlådan hela dagarna (jag förstår henne precis efter mitt barnflickeår). En sån där människa som man bara klickar med ni vet. Jag tror att om man är ärlig och vågar säga bu och bä ibland så tror jag man slipper alla kollapser. Folk som håller på att trippa runt på tå och spelar charader inför sina anhöriga, det tror jag inte på i längden.
Om man får ut skiten så får man ny energi och kan ta nya tag.
Hej debattinlägg.

Adios
 

1 kommentar:

B sa...

Bra skrivet!