20090331

Våren är här!

Bild lånad av Folio

Nu är det banne mig vår. Idag har jag fått nya fräknar så det så.
När Bryan kom hem idag så hade jag dukat upp picknick på balkongen. Jag hade tänt ljus och lagt ut en filt. Sen bjöd jag på öl och dansk rød pølse (korv). Mycket mysigt.

Ikväll har jag även hunnit bada badkar, läst en tidning och reflekterat.
Sen ringde en stylist från Castingen som jag var på förra veckan. Hon sa att jag skulle fått statistjobbet och hon undrade om jag verkligen inte var 25år, för tydligen måste man vara 25 år för att göra reklam för alkohol i Sverige. Jaja inget att göra åt. Det hade ju varit kul annars att träffa den stora skådisen som är reklamkampanjens ansikte utåt.

Imorgon ska jag äta frulle med Frida, besöka muffdoktorn, jobba och ha date med Karolina och B på riche!

Inga kommentarer: