20090414

IN OCH UTANDNING

Godmiddag!

Idag kollade jag på Malou och där handlade det om yoga, eller snarare om övningar du kunde göra hemma för att känna dig frisk och pigg. Jag har gjort en nu, ska nog göra den varje dag. Jag tror på det!
Igår efter jobbet bjöd min kille mig på middag på Story hotel, mycket gott. Kan jag verkligen rekommendera. Spännande mat och mysig stämning. 
Vi åt saltade bönor som snax, sen beställde vi sparris med tomat och parmesan, jätteräkor i en fantastisk sås och ankbröst. Till efterrätt blev det pannacaotta med rabarber.
Lyckad annandags påsk ja! Min kille har börjat surprisa mer och det gillar jag!

Idag gör jag inte mycket nytta, men jag ska snart dra igång med mat, piffning, matlådor och ta bort påsksakerna!
Ikväll blir det bio!

Jag fick nys om en grej idag på morgonen, jag ska smälta det nu och sen kanske kanske göra något åt det...

2 kommentarer:

emelie sa...

hej, ja...yogan lät kul..missade att kolla ordentligt... hoppas allt är bra me dig och att du fått en lagom start på veckan efter påsk.. här e de lungt, ha precis gjort misslyckade hallonmuffins, men men.. så kan de bli.. vi ses snart. puss..
ps. kul att de hände ngt imorse, nyfiken i en strut tittar ut.. haha.

kristinajacobson sa...

Maten låter underbar. ska nog oxå planera in ett litet besök där och surprisa mig själv :) ska man inte ta bort påsksakerna vid pingst? (nu skojade jag) puss