20090419

Oh what a night!

God kväll!
Helgen har passerat, och den har gjort det bra! 
Vi har ätit god mat på Ramblas på söder med Bryans familj. Jag har jobbat. Jag har haft reunionhelg med Smålandstjejerna. Emelie kom upp till Stockholm över helgen och igår träffades jag, Ida, Frida och Emelie hos Frida och lagade mat. Precis som förr. Sen fortsatte kvällen på Riche, Obaren och Spy bar. En lyckad kväll minst sagt. Idag är jag trött, sov bara tre timmar sen gick jag och jobbade.

Ikväll ska jag och Bryan äta snacks, dip och mysa i soffan framför Filip och Fredriks nya satsning!
Kul!









Veckans to-do:

mån: sova, ledig dag med Bryan, besöka Le petite france, häng med Karolina
tisd: jobb
onsd: jobb, vi är bjudna på förlovningsmiddag hos Frida
tors: jobb
fred: ledig
lör-sön: jobb, mys, häng.

1 kommentar:

iDA sa...

ååhå så himla kul det va, ville aldrig att helgen skulle ta slut. Du e bra! puss