20090412

På väg, fast åt andra hållet.

Då var helgen över, herregud vad tiden går. Kändes som jag kom till Småland nyss men icke!
Nu sitter jag på bussen mot Stockholm igen. Känns både och.
   Helgen har varit lite intensiv. Solat, ätit, cyklat och hälsat på folk, haft besök, varit på middag, varit på stan och varit i kyrkan. Fast jag har ändå njutit av Smålandsdoften och nära&kära!

Nu har jag hittat min fiancé på streetstyle igen. Han är fin. Jag saknar honom, han kommer till Stockholm imorgon.


Ny vecka, nya tag. Veckans to do:

mån: jobba, träffa B
tis: ledig, bio
ons: jobba
tors: jobba, Bryans mamma+pappa kommer
fred: jobb, ut & äta
lör: jobb, Emelie kommer till Sthlm, middag hos frida
sön: jobb

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt att ha dig hemma älskling! Men mamma kommer i maj, puss!

Anonym sa...

Jag kommer innan mamma. så det så/puss fr. p