20090616

Dagens vill ha!

Bild lånad av Streestyle
Idag när jag surfar min dagliga bloggrunda, så finner jag denna skapelse! Fantastisk snygg. Dock är inte jag i Stockholm så jag får väl be min man slå ett öga på den.
Imorgon åker jag till huvudstaden. Det känns både och. Jag saknar Bryan oerhört och våran lägenhet. Sen här hemma i Småland är det så skönt för man kan inte göra så mycket. Man måste softa här och det behöver jag ju. Sen att mina päron bor en bit bort känns ibland i magen. Men men tur att man ser varann ofta ändå. Nästa vecka ska vi hem igen, begravning då.
Igår var vi i Skillingaryd och hälsade på Mormor och Morfar. Morfar har flyttat in på ett helt fantastiskt ålderdomshem och det var så skönt att se honom. Han var piggare än på länge. Och hans humor håller i sig. Det gillar jag!
Om jag blir arbetslös så skulle jag lätt jobba med gamla människor, de ger så mycket! Jag gillart! Alla borde prova det någon gång.
Nej adios!

1 kommentar:

malin sa...

tack för idag baby