20090621

Grym helg!

Hej hej hallå dagboken. 
Nu har det varit midsommar. Jag har aldrig riktigt förstått mig på den högtiden. Jag är lite off alla krystade högtider. När jag var yngre kändes det så kravfyllt med midsommar. Men sen jag träffade B har alla högtider blivit så mycket bättre. Jag och B firade på ett hotell i stan.

Vi hade en utsökt kväll. Vi såg Skulden med Wallander, åt god mat på Story, såg Roman holiday med Audrey Hepburn, åt jordgubbar, åt massa godis och hade det allmänt himla bra! 
Idag åt vi en brakfrukost och sen turistade vi lite. Vi promenerade till Djurgården-Östermalm-Slottet-Gamla stan-Söder och sen åkte vi hem. En fantastisk dag. Sen har vi ätit goda biffar här hemma och varit på bio, I love you man. Mycket sevärd!

Om jag fick önska något nu så skulle jag trycka på stopp för ett tag. Jag tycker livet och allt runt omkring är så vackert just nu.

Godnatt













Inga kommentarer: