20090626

Trötta ögon.

Dagarna springer förbi. Sommaren är här! 
    Och igår var jag på en väldigt ljus och fin begravning.
Lilla farmor skulle begravas. Det var så många fina tal, b.la av de som tog hand om farmor på hennes boende. Det var så gripande att dom var där och hedrade henne. Min pappa och hans bror sa också fina saker. På något sätt så kommer man närmare sin familj när man går igenom sånt här. Jag är så glad att min familj är den bästa som finns! Hade inte världens största lust att åka tillbaka igår efter begravningen, men så är livet. 

Om en månad har vi semester. Tills dess ska jag njuta av Stockholm, av Bryan, av mina vänner, göra utflykter och leva!

Igår när Bryan lämnade bilen så vattnade jag alla blommor. Jag råkade spilla på golvet och halkade pladask. Jag slog i huvudet i tröskeln, skrapade armarna och vred handen. Så idag är jag lite shaky. 

Nu ska jag piffa och sen jobba.
Adios

Inga kommentarer: