20090722

Jag skickar dig varm choklad och mjuka pussar genom luften!

God afton.

Jag är sämst på att gå och lägga mig. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag knappt gjort någonting idag. Bara vilat.
Jag rensade min garderob dock, men det gick i lugn takt. Det var en fin stund. Jag lyssnade på repriser av Sommar i p1 med Kristian Luuk och på dagens sändning med Johan Lindeberg under tiden. Båda två sa många bra saker. Johan inspirerade och Luuk var sådär härligt jordnära!

Garderob-renset resulterade i 3 påsar kläder till källaren, 3 par skor och en finare garderob! Nu börjar dock källarens utrymme tryta så snart får jag bege mig till något secondhand.

Min feber är borta ikväll, thankyou good. Tröttheten sitter i, men den försvinner nog snart. Tror min kropp kände att det blivit för mycket på sista tiden. Farmor först, sen Lunginflammation och kroppen måste väl få säga sitt också. Nu gör den väl det!

Mina fina vän Emy skickade sms innan därav min rubrik. Hon ville skicka mig pussar och chokladmjölk!

Ikväll har jag pratat med bandet till vårt bröllop. Visst är jag ute i god tid!
Godnatt!

p.s. 3 dagar kvar nu!

2 kommentarer:

B sa...

En, två, tre dagar kvar! Yeay!

E sa...

vännen, hoppas du mår bättre. Jag skickar dig en stor varm och solig bamse kram. Sista dagen på jobbet idag, jippi... o ni har snart också er sem...härligt.puss puss