20090831

BECK- I STORMENS ÖGA.

Ikväll har jag varit på bio med min Beck-kompis Jennie. Vi såg den senaste, i stormens öga.

Den har ju fått väldigt dålig kritik men det tyckte inte jag var rättvist. Jag tycker absolut den var sevärd. Den skiljer sig lite från övriga Beckfilmer, då denna var mycket mer actioninriktad och mycket mer amerikaniserad.
Jag har ju alltid gillat Beckfilmer, och när jag var liten ville jag bli kriminalare, eller jag ville bara bli som Beck, haha eller Gunvald. Men jag har nöjt mig med att se filmerna och jag har gillat de allra flesta, så jag kanske är fel person att bedöma filmerna.
Men men av mig får den 3.5/5 poliser.

Nu ska jag äta glass och dricka the till en wallanderfilm (jag är inne i ett polisstim) och Bryan ska läsa nya 10 Men.

Adios

Inga kommentarer: