20090923

Godnatt!

Hittade fler bilder från Fridas flickr, så här kommer dom. De flesta är från våran kväll som vi hade till minne av Michael Jackson. Då var det dans dans dans i lägenheten.






Nu är det sovdags. Bryan ligger i soffan mot min axel och sover, han andas sådär härligt sovtungt. Det blåser utanför och våra lyktor på balkongen svajjar ordentligt, det är mysigt. Jag har tänt ljus och har en filt på mig.
Jag ska nog med sova lite i soffan. Det är en ritual jag och B brukar ha. Särskilt på helgerna, vi somnar i soffan, ställer klockan på en timme typ, går upp och tvättar av oss och förflyttar oss till våra sängar.
Det är det bästa jag vet, då är det helg när vi gör så.

Ikväll hade vi mingel med vårt jobb. Trevligt och väldigt god mat. Några gick ut, några åkte hem. Jag tillhör de sistnämnda.
Godnatt

1 kommentar:

B sa...

Var är vi på tredje bilden?