20090918

UNDERBARA SEMESTER!

Då är vi på hemmaplan igen.
Vi har haft det oförskämt bra!
Vi har ätit gott, badat, solat, läst, fått nya fräknar, blivit bruna, skrattat, varit med om att en dam i en minimarket somnade när hon tog betalt av oss (ha), träffat härliga greker, spelat mycket yatzi, pussats, fotat, ätit kaviarknäckebröd på balkongen, blivit trötta på ouzo, promenerat och bara njutit av semester!

Det har varit underbart att bara vara med varandra! Jag skulle kunna vara med B dygnet runt, jag tröttnar aldrig!

Vädret har varit fint alla dagar utom en, då tokregnade det och det var snack om det värsta regnet i Grekland genom tiderna.

Nu är vi hemma. Ska strax piffa. Jag älskar mina fräknar och jag älskar min blivande man så mycket att jag får lyckorus i hela kroppen varje gång jag tänker på honom.


















5 kommentarer:

mamma sa...

vilka härliga bilder! Längtar oxå dit! Bryan snyggt brun, du oxå. Kram mamma

Karolina sa...

Åh vad härligt det ser ut! Konstigt med Bryan i vitt. Ha.

camilla sa...

ååååh va fint! va får höras och prata om allt. va roligt att ni haft det bra

emy sa...

underbart annie, va ljus å fin du var i huvvet. och tzatsikin, my god. varenda dag!

lovisa sa...

Annie, vilka fina bilder! Och jag håller med emy, vad fin du va i håret!!