20091015

Badkar is the shit!

Efter en härlig fika med Jennie så är jag nu hemma.

Känner mig lite ur funktion så Bryan har tappat upp ett bad och tänt massor utav ljus. Jag ska krypa ned och läsa nya Elle och dricka lite vin. Snart är det helg!
En kul grej är att jag vann en Rodebjer-tävling idag så imorgon kommer priset. Svinkul med tanke på att jag älskar deras kläder!

Bryan, jag älskar dig!

Eftersom jag uppskattar så många av mina vänner så mycket så tänkte jag skriva en rad om några av dom. Jag träffar inte alla regelbundet men eftersom många av dom läser min blogg så vill jag att dom ska veta hur betydelsefulla de är!

Bryan, min soulmate, mitt allt!
Frida, du är världens bästa människa och jag önskar att alla hade en sådan vän som dig. Du finns alltid och vi tänker likadant!
Emy, min underbara pyssliga vän som kommer med bra råd och skrattar oftast bort problemen på ett bra sätt, du förminskar dom!
Karolina, min mentor, du är klok och tänker innan du pratar och lugnar min stirriga kropp
Ida, min barndsomsbästis som jag skrattar massor med och delar massor utav minnen med.
Jennie, min vän som blivit ännu mera vän genom åren, genom våra föräldrar. Du lyser upp och har alltid galna upptåg i bagaget. Blivande toastmaster!
Camilla, min vän som alltid finns. Hon lyssnar med hela hjärtat!
Ayesha, ganska ny vän som är helt enastående. Otroligt bra på lösningar och en inspirationskälla
Offe, världens roligaste människa med bra svar
Emelie, en vän som jag inte ser allt för ofta, men alltid finns där
Malin & Gullan, bor i södra Sverige och jag vet alltid var jag har dom. Klippor!
Titti, mammas bästa vän. Hon har ett hjärta av guld och är en underbar läkare. När man kommer hem till henne så är operan på högsta volym och hennes råd är alltid bra!
Emma, Bryans arbetskamrat. En härlig gift kvinna som inspirerar!
Broder, vi hörs inte varje dag men vi ställer alltid upp för varann i vått och torrt och skrattar massor ihop
Susanne, en vän genom jobbet. Äldre och vis och lyssnar med hela hjärtat

Om jag inte skrivit om alla så ta det inte för hårt. Alla är vi lika värda!





2 kommentarer:

Karolina sa...

Mentor. Det låter yrkesmässigt. Haha. Du är fin. Snart är det lördag, då ska vi skåla. Om inte för det ena så för det andra. Puss

Anonym sa...

ja tar de oerhört hårt ..ja läser ju faktist din blogg me .plus att ja e din syster .illa :P
pussssssi! :D