20091115

KNUT TUT RUT!

Såhär ser jag ut hemma när mitt hår är smutsigt och behöver få ny färg. Kanske att jag ska börja ha det såhär offentligt också?

Vi hade ju världens mysdag igår och den blev bara bättre. Vi åkte till Frida på en utsökt middag som vanligt. Hon bidrar med sådan värme till andra och har ett otroligt stort hjärta. Hon är amazing!
Efter det gick vi till Kåken och tittade på folk och pratade livet och sen vidare till Spybar och dansade till 90-talslåtar. Vi tröttnade på Stockholms uteliv ganska snabbt och gick och åt korv vid fyratiden.
Det var våran lördag! En av de bättre jag upplevt. Det är sällskapet som gör det, tack!

Idag har jag jobbat, en väldigt lugn jobbdag.
Jag har även köpt en toning som jag ska slänga i nu. Sen blir det söndagsmys i sängen med massa gott!

Bryan diskar och dansar till grekisk musik.

Veckans to do:
måndag: utbildning, jobba, övernattningsmys med Camilla och god mat
tisdag: ledig, ragga vaccin, middag, biopremiär (Stig Larsson)
onsdag: jobba, pyssla
torsdag: ledig
fredag: möte, jobb
lördag: jobba, 25-års fest
söndag: jobba

Over and out!

3 kommentarer:

B sa...

Underbar helg, yo!

Anonym sa...

Vi tycker du är jättefin med håret så!Kram föräldrarna

emma sa...

Och jag tycker att du är jättefin med dina glasögon! Passar dig perfekt.