20091118

Oh Thailand!


Jag hamnade på Yvan Rodics blogg och såg massor av bilder ifrån Thailand där.
Herregud vad jag kan sakna det stället. Jag hade faktiskt lätt kunnat bo i Bangkok ett tag. Jag gillar pulsen, kaoset, maten, kläderna, att det är ruffigt, valutan och folket!
Åh vad fint jag och Frida hade det när vi var där.

Många är trötta på Thailand för att det är så mycket turister. Men vi hängde på de mindre ställena och hängde med Thai-folket istället, and iove it!

Nog om det.
Idag har jag juldekorerat By Malene Birger, spännande. Jag är pepp inför julen. På söndag släpps Nk:s julskyltning, så titta förbi om ni är i närheten. Det är lika häftigt varje år!

Nu ska jag göra matlådor och diska. Bryan är ute och springer.
Idag när jag kom hem upptäckte jag att han köpt den franska torra cidern som en lite onsdags-trevlig grej.
Jag är ett fan av små surprises!

Nej time to fix.

2 kommentarer:

isabelle sa...

Bangkok är bäst! Världens bästa stad att bo i! Längtar längtar längtar!

Frida sa...

Ååååh, det suger i Thailandstarmen när jag ser bilderna, nån dag måste vi åka tillbaka ihop my love