20091104

ONSDAGSMYS!

Jag provade ut kläder inför kalaset på lördag. Det fick bli klänning, ACNE och kofta, RODEBJER
jag gillar ryggen!

Det är bra att kolla igenom garderoben då och då, för ofta har jag glömt hälften av allt jag har där inne!
Här är några böcker jag vill läsa, kanske ska jag önska mig i julkklapp?


Imorgon åker jag till Uppsala på galej. Jag börjar bli lite nervös. Vi har inte förberett något utan tar allt på plats. Vi ska åka dit i god tid och plocka kläder och gå igenom sortimentet!

Nej ni, nu fortsätter onsdagsmyset här hemma. Sushi och godis it is! Bryan åker ju till sin familj i helgen och jag till min, så vi myser ikväll istället.

1 kommentar:

kristinajacobson sa...

Jag hejar på dig imorgon annie.. så sätt på dig glasögonen för på andra sidan atlanten står jag med ett plakat som det står annie på!! letar fortfarande efter tröjan puss
ps ät lite godis åt mig oxå, inte lika gott här borta.. men de finns svenska fiskar (godis alltså (smakar falurödfärg)). lycka till imorgon, ha kul puss igen