20091106

SKIT-NATT!

Då har vi sovit 2 timmar och mina ögon går i kors!

Jag har ju haft ont i mina körtlar, och igår i Uppsala så blev det värre. Men jag tog ipren och smärtan försvann lite.
Väl framme i Stockholm igårkväll så var det outhärdligt. Jag kunde inte röra nacken, ryggen värkte och ljumsken var svullen. Så jag och snälla B åkte till st:görans, där vi väntade i 4 timmar.

De hade fullt upp. Jag fick ta prover, vila, ta prover, vänta, vänta och sen kom läkaren.
Han var så luddig. Visst jag kan ha en vanlig infulensa (jag har feber) men inte ont i hals/huvud. Men han sa bara- Jag tror det är såhär men det kan även vara en körtelfeber för du har extremt svullna körtlar. Men tog de prov på det?, nej!
Istället skickades jag hem utan något starkare smärtmedel och nu känner jag mig likadan som igår!

Underbara natt. Tur att B är så fantastisk som ställer upp, tack!

Nu ska jag packa och bege mig mot bussen, blandade känslor.

Uppsalagrejen gick bra.

Adios

1 kommentar:

B sa...

Det var inte människor vi hade att göra med, de var inkompetenta putas en crack.