20091225

GÅRDAGENS BÄSTA: TIM-BUYK-TO

jag och morfarCentrera
mormor är hipp i mina brillor
granen
förfrusen man och bror
mormor och morfar
julklappen av bryan var en Lovisa Burfitt tisha.I love!


paket
mat i mängder, nu är jag trött på julbordet
mina älskade päron

Centrerajulklappen av svärmor, acne-tisha
årets julklapparCentrera

Jag och Bryan kom i förrgår och vi hann mysa med min familj och fira minijul innan han igår förmiddag åkte till sin familj.

Igår kom morfar och mormor hit. Vi åt gott, pratade, såg kalle anka, öppnade paket och myste.
Jag är så glad att morfar orkade vara med. Det var julens bästa happening!
Efter att han blivit hemskjutsad åkte vi till pappas bror med familj och fortsatte matfesten.
Sen avslutade vi kvällen med midnattsmässa och promenad hem genom ett tomt Värnamo.
Ett mycken bra julafton.

Julklapparna är jag mycket nöjd med. Vi byter inte så mycket längre, och det är skönt.
Det bästa är bara att få vara hemma och hänga med familjen.

Nu ska jag lägga mig i mormors knä och prata om livet.
I eftermiddag blir det fika med camilla och emy.
Imorgon kommer Bryans familj på middag.

Adios

angående rubriken så uttalade min kära pappa artisten Timbuktu såhär igår: Tim-buyk-too

Inga kommentarer: