20091227

Goodbye Småland

Nu är vi på väg mot Stockholm.
Alltid lite jobbigt att åka ifrån familjen. Det kändes som det var nyss jag köpte julklappar och längtade till Småland, sen säger det pang och julen är över och julmaten är på plats i magen!
Livet är ju såhär, jag ser det som en positiv grej att jag saknar mina nära & kära.

Imorgon ska jag jobba och köpa träningskläder.
I veckan blir det jobb, bio, nyår och sen vill jag hinna läsa alla mina tidningar och böcker. Vi hann med ett besök hos livsnjutaren Titti idag och hon la pussel, det är vårt nästa projekt, det verkar avkopplande!

Tack kära mamma och pappa för världens mysigaste dagar med mat, filmer, promenader och mys! Älskar er!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Jag har lagt pussel i helgen och tänkt att jag ska köpa fler. Vi kan switcha när vi lagt klart.

Anonym sa...

Tack själva mysungar!