20091217

I GOT A LAMP TO BUY!

det är så sjukt mycket snö i Enskede. Idag ser jag inte ens ut
min älskling blir firad in i det sista
min amaryllis är så vacker
morgonstund har guld i mun
tadaa!

Igår var en jättebra dag.
Vi jobbade och sen gick vi til söders bästa ställe- Creperie 4 knop. Där åt vi och drack gott.
Väl hemma blev vi insnöade så då myste vi framför film och Bryans favoritgodis. En härlig dag!

Idag är det ännu mera snö och det finns inget slut på det. Mysigt.
Jag vaknade och läste reportaget med Prinsessans Madeleine i senaste Elle idag. Jag tycker artikeln var bra, hon blottar inte sitt privatliv men det är intressant att få en inblick i vad hon jobbar med. Så nu önskar jag mig i julklapp, ett armband från Childhood (Drottning Sylvia är grundare i det) . Där pengarna oavkortat går till barn som utsätts för våld, prostution och gatubarn med mera.

Nu ska jag piffa, laga matlådor, städa.
Ikväll soppmiddag!

Ciao

Inga kommentarer: