20091218

Jag ser ut som ann-britt 45 år

Ikväll var det middag!
Vi gick igenom gamla foton och jag fick höra att jag såg ut som en Ann-britt på 45 år när jag bodde i Göteborg. Och ja visst jag håller med om det, jag var 19 år och hade loafers och mellanlång kjol. Ja puh ja. Jag är ändå glad att jag gått igenom dessa fula faser i livet.

I en annan period hade jag onormalt mycket brunkräm och läskiga veromoda byxor och i en annan fas var jag lite mer poppig och klädde mig i låga jeans där jag visade trosorna, fläta på snedden, slappt linne och mammas gamla fjällräven jacka!

Nu sömn. Imorgon ska jag ut och pulsa i snön och hämta min mobil innan jobbet.
Godnatt

2 kommentarer:

B sa...

Du har väl inte glömt din Marie Antoinette-period? Det året var ganska jobbigt, dina kjolar tog ju så mycket plats, och dina uppmaningar att äta tårta gick ju inte hem hos alla.

Anonym sa...

Vad var det för fel på fjällrävenjackan!Tillbaka till barndomshemmet med den!