20091222

Underbara dag! Tack Gun!


enskede by morning
paketinslagning och pyssel
var bara tvungen att lägga in en bild på mig och B för att jag är så otroligt glad för att han finns i mitt liv
ännu mera pyssel
en snygg bohemblus jag sprang på idag

Kära folk!

Idag är jag som sagt ledig, vilket har varit helt ljuvligt. Jag har verkligen hunnit med massor och njutit av att det snart är jul. Så tack Gunilla som aldrig är omöjlig!

Nu sitter jag här och lyssnar på Andrea Boccelis julskiva och gråter en skvätt, det är så vackert. Italienska- Oh helga natt- är helt otroligt vackert.
Jag dricker glögg och har massor av tända ljus omkring mig, jag njuter ända in i benmärgen. Utanför är det snö och kallt och det krispar när man går.

I morgon jobbar vi och sen åker vi tåg mot Småland.
Jag skickar en tanke till alla som är ensamma nu vid jul. Något år vill jag hjälpa till på julafton för hemlösa och ensamma, jag har alltid velat det. Det är ett löfte.

Inga kommentarer: