20100121

Bryan receives applauds when he dances

syskonen ayesha och carima med kusinen anna
carima och anna (den sistnämnda är snuskigt lik ayesha)
tangoensembeln darya och månskensorkestern spelade, fantastiskt bra!
karin ström

Vilken kväll!
Idag har inte jag varit på topp, jag har suckat och velat gå hem. Men sent i eftermiddags så vaknade jag till genom lite funderingar och push.

Och ikväll hade vi bästa kvällen på länge. Vi gick till kåken för att fira av Carima som drar till New York i ett halvår, och hej vad vi dansat! Bryan dansade som om han aldrig gjort annat och folk omkring blev helt mållösa.
Han är en grym danceman min kille. Jag älskar att vi båda gillar att gå ut och jag älskar att jag kan skratta så mycket med honom.
Godnatt

2 kommentarer:

B sa...

Gud vad kul!

carima sa...

Tack för bästa kvällen! Fan va kul vi hade! the dancegang!
hoopas din fot läkte till slut.