20100127

IT NEEDS TO BE SAID AGAIN!




Bilder från Rodebjers vårkollektion.
Och herregud vad snyggt allt är! Jag skulle kunna gå klädd i allt.

Jag älskar de transparenta topparna, de slappa klänningarna som man slipper ha bh under, den vita perfekta skjortan som har en grym passform, toppen i kraftigt linne som är kort fram och lång bak och de zebramönstrade transparenta tightsen. Och massa massa mer!

Det är rockigt (just my style), feminint, sött, sexigt och genomtänkt. Det finns något för alla. Är man sugen på att vara rock-bohem en dag och söt en annan så passar kollektionen utmärkt!

Vi fick även kika på hösten och ja vad ska jag säga, Rodebjer is the shit!
.......................

Denna dagen går inte till historien av olika skäl. Jag har kokat av ilska. Jag hatar orättvisor och när folk far illa. Jag stöttar mig, dig till fullo och är trött.

Imorgon blir bättre, då blir det beckmans-mingel och lite fest.
På fredag blir det Småland.

Go for it!

Inga kommentarer: