20100126

PARIS, BEBY!

jag längtar så att jag dör efter att få känna Paris-doften
härliga uteserveringar
sol sol sol

Då var denna måndagen över. Skönt det, den här dagen var nämligen ingen höjdare.
Nu har jag dock rensat ut mig och gråtit en skvätt hos B.
Jag är så oerhört lycklig som har en människa som Bryan i mitt liv. Han är min klippa!

Imorgon är en bättre dag. Då ska jag mercha, gå på möte, sluta klockan 12, sova middag, göra storkok och äta bakelser med fröken Cederlund.


Jag har för övrigt en leva snålt-månad och köpstopp, vi åker ju till Paris så det blir att spara alla pengar dit. Bryan har dock gett mig resan i födelsedagspresent. Tack tack tack snälla du. Bästa presenten ever av världens bästa blivande man.

Borde sova nu.

3 kommentarer:

e sa...

beby.. va din måndag en skit dag med.. skönt att ladda om med nya krafter och hoppas på en bra tisdag... åhh, snart paris, mys.

camilla sa...

varför är du ledsen söta? ring om du behöver prata! PUSS

Carima Neusser sa...

Och nästa resa blir NYC, ni bara måste åka hit!!
Ni kommer att ÄLSKA det!! Annie din tur att bjuda tbx.