20100215

LYCKORUS!

Just nu händer det mycket kul omkring mig och mer kommer det att bli! Så jag tänkte dela med mig.

Let's start with the pictures!

vackra Paris, snart är vi där!
världens bästa man
den här bilden får mig att tänka på våren även fast den känns långt bort. Här har vi precis druckit kaffe på altanen i Värnamo, det är april och sådär härligt varmt det kan vara då, fåglarna kvittrade

kärlek!
snygg tatuering som jag gärna hade burit på
vacker bild
inspirerande stil på snyggot amlul

14 SAKER HÄNDER I MITT LIV!
  • Jag har fått nytt jobb, GRATTIS till mig! Jag börjar 13.00 idag och det är som Visual merchandiser på plan 1 på NK. Det blir spännande, jag ser det verkligen som en utmaning. Detta innebär nya arbetstider, nya kollegor och ett helt nytt jobb, det ska bli så spännande. Detta har varit på gång väldigt länge och den här väntan har i princip tagit kål på mig. Men nu är det klart.
  • Jag fyller 25 år på onsdag!
  • Vi åker till Paris nästa vecka!
  • Vi har hittat utgångsmusik till bröllopet.
  • I vår kommer vi åka hem massor och planera vårt kommande bröllop, jag blir pirrig i magen av bara tanken.
  • Snart blir det vår. Då ska vi sitta på uteserveringar, ha picknick, lukta grus om händerna, sola på balkongen och njuta av vädret!
  • Mina nära och kära ska besöka Stockholm i vår och hänga med oss.
  • VI SKA GIFTA OSS!
  • Bryan och jag ska fixa på våran balkong
  • Massor av bra bio-filmer har premiär, först ut är "En enda man".
  • Jag ska ha middagar med alla härliga vänner.
  • Jag och min bästa vän ska beställa bröllopsklänning.
  • Jag ska powerwalka 3 dagar i veckan innan jobbet, nu hör ni det.
  • Spikmattan och jag ska hänga minst 3 ggr/v.

Massor som händer i vår som sagt. Jag är varm i hjärtat.
Nu ska jag diska och göra fint, ikväll ska vår lägenhet värderas.

Nu njuter vi av livet!








5 kommentarer:

B sa...

Oj, vilken lista!

Mitt ordverifieringsord är "fiske". Hade jag sett det på listan, hade jag dött.

e sa...

GRATTIS

Carima Neusser sa...

FAN VAD KUL!!!!!!!!!!
Vilken härlig lista.
GRATTIS till jobbet!!!! Duktig du är!

Carima Neusser sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
emma sa...

Grattis fina du! Både till jobbet och på födelsedagen! Hoppas att det går riktigt bra för dig på jobbet. Kramar