20100328

WEEKEND PICS

igår kom fina Camilla till mig (huset i bakgrunden ger mig paris-känsla)
jag fick en present, fina skålar med marsipangodis i
jag köpte vårskor från topshop
jag lagade fisksoppa
vi åt långfrukost idag
jag blev kär i en blomma, ranunkel.
dagens lunch i kungsträdgården
vi promenerade till djurgården
vi gick till aqauria för att se alla fiskar

En mycket bra helg!
Kul med besök och massa skönt prat.

Nu sitter jag i soffan och ska strax göra tacos och sen blir det mys-kväll med min finaste!

I veckan blir det Twin Peaks kväll, avskedsmiddag, pappa-besök och sen pyser jag till Småland några dagar. Jag känner på mig att den här veckan blir himla fin.

XOXO

2 kommentarer:

amina sa...

gud vilka härliga bilder! härlig helg du måste haft, jag hoppas att våren kommit nu till sthlm?
kramar

E sa...

härlig helg. ps. jag kommer hem på tors, så den där fredagsdaten går att få till. ps. höst i NY.. vill du fånga me den hem.. haha, jag är som en tjatig gnällig kärring, I know.. puss