20100316

BRUCE AND CHLOË

snygg!

Idag har jag varit på en mycket bra föreläsning med jobbet.
Han som föreläste sa så bra saker som jag egentligen visste men som är himla bra att höra om och om igen.
Han pratade bland annat om att sätta upp mål på jobbet och i privatlivet för att man ska komma någonstans, har man mål så blir livet enklare och det är roligt att ha något att sträva mot.
Målen behöver inte vara stora, det kan vara små små mål.

Samtidigt som det är så viktigt att uppskatta det man har. Jag till exempel har det oförskämt bra i mitt liv och jag tycker att jag bara blir bättre och bättre på att uppskatta det lilla.
Jag kanske låter klyschig men jag har så mycket att vara tacksam för och jag är verkligen det. Jag är verkligen glad för att jag blev jag och att mina föräldrar skapade mig och gjorde min grund så bra!

Nu ska vi laga mat och sen blir det film - The talented Mr Ripley.



3 kommentarer:

Karolina sa...

Är Bruce ett av målen?

annie sa...

Annie:

Ja tänkte inte på det när jag skrev inlägget men absolut, någon gång om det går så vill vi ha en Bruce och en Chloe.
hah

emy sa...

annie annie. gud skapade dig, och det blev jävla bra!