20100318

DAYDREAMS


Huvudet lever sitt eget liv men är iallafall bättre än igår.
Jag har sovit nästan hela dagen, ätit smörgåsar, druckit kaffe, ätit en kaka, drömt mig bort till våren, velat pyssla men valt att sova i stället (klokt!) och kollat på bröllopsresa!

Nu ska jag duscha, ta en tablett, äta grönsakssoppa och bli frisk!
Jag saknar mitt jobb, min man, min familj och våren.

En man borrar i asfalten utanför och väsnas oerhört mycket och gör så att mitt huvud vill byta plats, trots det så har jag det ganska bra ändå.

XOXO

3 kommentarer:

B sa...

Dream, baby, dream!

amina sa...

heej gumman! stackare är du sjuk! men då vilar du upp dig så att du är pigg när våren kommer, för det är alldeles snart!
o jag skickar en massa energiiii ..!!

snart är du pigg o frisk!
kram på dig !

emina sa...

Krya på dig! Te med ingefära och citron brukar hjälpa mot det mesta tycker jag. Och visst var Ripley galet bra! Kram