20100321

DENNA DAG


Idag har varit en dag då vi har dragit täcket över huvudet.

Vi skulle hunnit massor och hann en del, men inget gick riktigt som vi ville.
Vi kollade på bröllopsresa, men vi tyckte inget var bra, Vi ändrade resmål i sommar och skulle boka en långweekend i Göteborg istället för Paris (konstigt kan tyckas men den staden är ett måste för oss varje sommar, så det får bli Göteborg istället för Paris, plus att Göteborg är Sveriges Paris), men det blev inget gjort med det och dessutom så suger vädret, men det gör inget för jag går inte ut.

Nu handlar Bryan godsaker och jag ska göra hemmagjord pizza och laga mat till veckan.
Vilken fru jag är!

Innan så grät jag för jag skrattade så mycket, sen övergick det till gråt och Bryan kastade äpple på Joseph Frank-tapeten och skrattade, denna dagen är konstig sa jag ju.

Nu tar jag tag i denna dagen!
Vi har så mycket bra film att se.
XOXO

p.s i veckan händer det massor kul, yeah!
Vilken dag!

3 kommentarer:

emma sa...

Hej fining! Jag tar jättegärna en lunch någon dag! När lunchar du? Puss o kram

emina sa...

Åh Göteborg = lycka. Älskar Tenenbaums. Har du sett Darjeeling Limited? Den är nästan i samma liga! Kramar

emina sa...

Haha, gött. Vi hade vår i helgen men idag är det grått och regnigt.. Hatar det! Men jag håller hoppet uppe om att det kommer att vara fint igen snart.. Hur går det med bröllopsplanerna? Har du valt klänning än? Det är ju det viktigaste.. Haha. Kram!