20100314

DJUNGELMANNEN!

idag fikade vi på vetekatten

igår hade vi Twin Peaks afton med denna kvinna som har en ljuvlig frisyr!
Leland gör hela Twin Peaks!
vi unnade oss
marängsviss

Det var delar av min helg det.

Jag njuter verkligen av att vara ledig på helgerna, det är så lyxigt.
Vi har kommit in i ett så härligt mys mood sista tiden och det är så lovely!

Idag har vi promenerat i stan i solen, tittat i affärer, fikat massor, konstaterat att Stockholm är relativt litet när man kan springa på folk man känner för jämnan och skrattat!

Nu tvättar Bryan och jag ska göra isterband och potatismos.
Ikväll ska vi se The royal tenenbaums eller Love, honour and obey och värma oss under duntäcket!

XOXO

2 kommentarer:

Karolina sa...

Ni är så jävla härliga! Nu kommer twin spåra lite, ska bli spännande att se om ni hissar eller dissar då....

emina sa...

Åh The Royal Tenenbaums är en av mina absoluta favoritfilmer.. Berätta sen vad ni tyckte om Ripley förresten! Jag ska bo i London ett tag nu iaf, man vet ju aldrig vad som händer i framtiden hehe.. Men jag stortrivs! Kramar