20100310

SCANDALS AND ANIMALS

jag tjatar igen om denna fantastiskt snygga tatuering

Det är ljust på morgnarna nu för tiden och ljust längre på kvällarna, jag älskar det.

Januari och februari har sin charm med snön och kylan, men nu är jag sugen på att inreda balkongen och att snön försvinner så man kan se gräset, åh!
Tänk när man kan inviga uteserveringarna, och tänk när man varit ute i solen en heldag och huden luktar sol och grus. Ljuvliga vår!
Den mest spännande månaden tycker jag är maj, förra året så svettades jag och mamma ihjäl på balkongen och brände oss till max, sen blev det kallt igen.
Jaja typiskt svenskt väder, men jag gillar det ändå. Det känns som att vi uppskattar sol och värme mer än någon annan!
Detta blev ett inlägg om väder då ja.

Nu har jag fixat med hotellrum och svit till bröllopet och pappa har fixat bra pris.
Nu städa!

2 kommentarer:

emina sa...

London är fantastiskt! Fast jag blev väldigt sugen på Paris efter ditt inlägg. Malin Waern bor där nu så jag ska nog ta och hälsa på henne.. Hehe, jag är inte gift, det är bara ett internskämt mellan mig och Tilda Hermansen som jag bor med! I An Education så heter det gifta paret Jack och Marjorie så det är därför.. Lite skumt kanske haha.. Vad kul med bröllop i september, ska det ske hemma i Småland? Kramar!

emina sa...

Hon hälsar tillbaka! Vi pluggar och jobbar här båda två, jag läser litteratur och historia och Tilda konsthistoria och så jobbar vi deltid på kafé båda två. Så är det såklart skönt att ha pojkvännen i närheten med! Lycka till med all planering, ska bli skoj att se bilderna sen! Kramar