20100421

21 april

ikväll hade vi pannkaksfest
Karolina var med. Hon söker en man. Karolina pluggar till lärare, hon är ödmjuk, hon gillar att diskutera viktiga saker nätterna i ända och ibland köper hon dålig kattmat till sin katt, då får hon dåligt samvete. Så hör av er om ni vet någon som skulle matcha henne.

Vilken dag!
Jag har varit uppe snuskigt tidigt och klättrat på stegar. Men det gick bra. Nu kryper det i benen så jag kommer att sova gott i natt.

Jag måste bli bättre på att säga ifrån och vara rak. Ibland går det bra, ibland sämre. Idag gick det sisådär. Men missförstånden är lösta och klumpen är borta.
Ändring ska ske! Jag lovar.

Nu sömn.

XOXO

2 kommentarer:

Karolina sa...

Jag söker inte alls en man! Var kom detta ifrån? Haha. Jag söker dock någon att spela backgammon med, fast det kanske är detsamma.

oscar sa...

backgammon är den nya mannen.