20100426

PEPP PEPP!

Årets första glass intogs idag!
Magnums nya kan jag verkligen rekommendera!
Köpte mig ett par skor idag som hade en väldigt bra höjd.

Nu har jag powerwalkat mig svettig och gjort så många sit-ups så att jag trodde jag skulle spy, härligt!
Jag är så jäkla pepp på mina promenader nu och det här med godisuppehåll på veckorna, yeah!
Nu kör jag!

Annars har dagen varit himla bra, jag har fått fina ord och fått mycket gjort.

Jag har tänkt på bröllopet en del också och jag är så lycklig, det spritter liksom i kroppen.

Nu dusch och fix.
XOXO

2 kommentarer:

e sa...

bra du är tjejen.. pepp gillar vi. ha en toppen vecka. Helger är guld. Puss puss

amina sa...

hey! gue va fina skor!
det var weekdayintervjun, har inte fått svar än.

ja va kul det var! tack själv! ses snart tycker jag! idag ska jag tilbaka till skogen igen.
puss