20100620

WEDDING DAY!





Åh vilken dag vi hade igår!

Gårdagen började tidigt med att jag och bästa Frida åkte och provade min brudklännning. Och den är så vacker, så magisk. Dock var den för stor men annars har jag inget att klaga på.

Efter det åkte vi till stan och handlade lite lyxig mat och skumpa och åkte hem till Frida och började festen.
Vi följde allt på tv:n och åkte in till stan sen för att följa vigseln på storbildstv, vi försökte även se kortegen men det var nästintill omöjligt. Så då gick vi till slottet med typ 100000 till och fick plats längst fram.
Där tittades det, vinkades och lyssnades på tal. Och avslutningsvis sjöng hela Stockholm - du gamla du fria. Helt magiskt!

Kvällen avslutades med ännu mer bröllop hos Frida. Och höjdpunkten var ju ändå Daniels tal, så otroligt vackert. Där visade han vad skåpet ska stå.

Vilken dag jag och min bästa vän hade. Bådas ögon hade svårt att stå emot allt vackert dagen bjöd på.
Grattis!

Nu jobb!
XOXO

1 kommentar:

Frida sa...

TACK min ÄLSKADE bästis för världens bästa dag. Du är underbar å du kommer bli den finaste bruden i din vackra klänning.